Frälsaren - Blogg om Jesus Kristus.

På frälsaren bloggas det om allt med Jesus Kristus att göra...


Jesus sa: Jag är vägen och sanningen och livet. Ingen kommer till Fadern utom genom mig. (Joh.14:6) förklarade han att han är den enda vägen till Gud. Jesus har dött för hela världens synd och bara genom att ta emot Jesus som vår personlige Frälsare kan vi uppleva försoning med Gud.

Mer om Jesus Kristus kan du läsa här.


torsdag 23 juli 2009

Frid

Frid


Sök friden och jaga efter den Ps 34:15
Stor frid äger det som älskar ordet Ps 119:165
Bevaras i frid; ty på dig förtröstar han Jes 26:3
Jag vill skapa fullkomlig frid Jes 57:19f
Saliga de som skapar frid Matt 5:9
Min frid ger jag er Joh 14:27
Som rättfärdiga har vi frid med Gud Rom 5:1
Då skall Guds frid bevara era hjärtan Fil 4:7
Låt kristi frid regera i er Kol 3:15

3 kommentarer:

  1. He he, kom just på en rolig sak: Du borde kalla din sida 'Frälsis.se' .



    /AT

    SvaraRadera
  2. Förresten, intresserad av att köpa en lastbil? Lägger upp en film på den här, den kommer som nr 2 i filmen om du undrar vilken. Titta:
    http://www.viddler.com/explore/failblog/videos/178/

    SvaraRadera
  3. Hej Andreas!
    Ja en .se adress hade inte varit fel.

    Men lastbilen var inte mycket för omvärlden, lastbilen får nog svetsas lite innan den används igen, hade nog varit något för dig. Ha, ha.

    /StenHuggarn.
    P.s. Ha det.

    SvaraRadera


RSS ATOM