Frälsaren - Blogg om Jesus Kristus.

På frälsaren bloggas det om allt med Jesus Kristus att göra...


Jesus sa: Jag är vägen och sanningen och livet. Ingen kommer till Fadern utom genom mig. (Joh.14:6) förklarade han att han är den enda vägen till Gud. Jesus har dött för hela världens synd och bara genom att ta emot Jesus som vår personlige Frälsare kan vi uppleva försoning med Gud.

Mer om Jesus Kristus kan du läsa här.


tisdag 2 juni 2009

Fler besökare

Fler besökare


Detta har blivit en stor samlingsplats för kristna bloggar och hemsidor(Frälsarens webbring) 1:a på WebbringToppen webbringen jag startade blev en riktig succé! Bättre än förväntan faktiskt, som bonus för alla bloggar och hemsidor har antalet besökare ökat kraftigt.

Registrera dig och få din html-kod och lägg in på din sida, och vips så har du fått fler besökare till din sida.

Jesus säger dom här orden i bibeln att jag skall göra er till människofiskare och tillsammans i ringen så når vi enormt många människor, gå med du med och sprid ditt budskap! Tillsammans blir vi starka och når många människor.

Frälsaren

En iRing webbring.

Slump

Lista

Nästa



Två andra bra exempel kommer nedan, både för hemsidor och bloggar.
SlumpaListaNästa

Nästa

Slump

Lista


En annan bra ring! För oss bloggare.

..:: Bara Bloggare ::..

En iRing webbring.

Slump

Lista

Nästa



En utlänsk webbring som är bra! Endast kristna sidor.

Christian Sites
© WebRing Inc.
Christian Sites
<< Prev Ring Hub Join Rate Next >>


Bra svenska kataloger där du bör lista din hemsida


För att få 'fler besökare/potentiella kunder' till din hemsida är det viktigt att du lägger din länk i de stora svenska länkkataloger som finns. Förutom de besökare du får direkt från katalogerna så hjälper det även din hemsida att placera sig högre i sökmotorernas sökresultat. Här är en lista över de viktigaste svenska katalogerna:

Dom viktigaste katalogerna kommer först:
dmoz.org
Infoo.se
Svenskasidor.nu
Kvalitetskatalog.se
LänkCentrum.se
TaMigDit.se

Sedan kan man gå med i listorna nedan, jag har valt ut dom främsta! Är det inte en kristen sida är blogtoplist och bloggtoppen dom bästa även om bloggen skulle vara kristen! Skulle bloggen eller hemsidan vara kristen rekomenderar jag alla fyra alternativen.
Jesussajten.se

Religion
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Övriga listor:
Filosofi/Religion
Top Religion bloggar
Blogg Topplista
BlogRankers.com
Min uppfattning om topplistorna har klarnat! En del topplistor är rena spammingen har jag märkt, och sedan utnytjar topplisterna även andra hemsidor och bloggar för att få bättre rankning i sökmotorerna, detta är djupa studier jag har genomfört! Flertalet timmar har jag studerat och undersökt...

Här är ytterliggare ett bra ställe att synas på, om man driver en kristen sida.
URL.biz - Christianity
Bra länkkatalog.
Lanksida.se

RSS ATOM