Frälsaren - Blogg om Jesus Kristus.

På frälsaren bloggas det om allt med Jesus Kristus att göra...


Jesus sa: Jag är vägen och sanningen och livet. Ingen kommer till Fadern utom genom mig. (Joh.14:6) förklarade han att han är den enda vägen till Gud. Jesus har dött för hela världens synd och bara genom att ta emot Jesus som vår personlige Frälsare kan vi uppleva försoning med Gud.

Mer om Jesus Kristus kan du läsa här.


lördag 6 juni 2009

Tjäna pengar

XL-Image-4_1-300x75


Tjäna pengar


Tjäna pengar på din blogg eller hemsida! Det spelar ingen roll om du har hemsida eller en blogg, är du arbetslös kan du bygga upp en god ekonomi, fördelen är att du själv bestämmer över dina arbetstider! Eller varför inte en extrainkomst om du inte får timmarna att räcka till eller om lönen är låg m.m.

Känner du för att taga en sovmorgon en måndag eller tisdag så går det alldeles utmärkt att göra det, men ligga på latsidan i början går inte och bör undvikas helt med tanke på att jobbet inte sköter sig själv men du besämmer vilka tider du har rast etc. och skulle det bli en längre rast än förväntat en dag så finns det ingen som stryper en för det.

Ett bra ställe man kan ansluta sig till är Google-Annonser!(Google AdSense)

Jag skall ge er mina absolut bästa tips.

1. Google-Annonser(Google AdSense) Betyg: ++++(4)

2. Zanox Betyg: +++(3)

3. TradeDoubler Betyg: +++(3)

4. Double Betyg: +++(3)

1. Google AdSense, där anpassas reklamen till förhållandet av sidans innehåll, vilket underlättar mycket arbete, mycket bra funktion.

2.Varför föredrar jag just Zanox när det finns så mycket konkurenter? Om man ansöker att bli partner med något företag oss Zanox blir ansökan godkänd direkt, men det finns fler fördelar som t.e.x. Man kan ha flera marknadsområden! Vilket är väldigt fördelaktigt.

3. TradeDoubler Varför valde jag tradedoubler som tredje alternativ? För att dom funnits längst på svenska marknaden.

4. Varför valde jag Double som fjärde alternativ? Dom är tuffa på att förhandla! Dom förhandlar ofta till sig mycket bättre vilkor än tradedoubler...



Eftersom detta är en kristen sida kan jag tillägga detta:

Inte ha begär till din nästas hus 2 Mos 20:17
Han mättar ditt begär med sitt goda Ps 103:5
Begär efter annat kväver ordet Mark 4:19
Döda era begär som hör jorden till Kol 3:5f
Begäret föder synd och död Jak 1:14f
Skapar strider och tvister Jak 4:1f
Begären för krig mot själen 1 Petr 2:11
Köttsliga begär lockar 2 Petr 2:18f
Världen och dess begär förgår 1 Joh 2:15f

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


RSS ATOM