Frälsaren - Blogg om Jesus Kristus.

På frälsaren bloggas det om allt med Jesus Kristus att göra...


Jesus sa: Jag är vägen och sanningen och livet. Ingen kommer till Fadern utom genom mig. (Joh.14:6) förklarade han att han är den enda vägen till Gud. Jesus har dött för hela världens synd och bara genom att ta emot Jesus som vår personlige Frälsare kan vi uppleva försoning med Gud.

Mer om Jesus Kristus kan du läsa här.


torsdag 26 januari 2017

Jesus Kristus: Jesus är den store läkaren

Jesus är den store läkaren. Bibeln säger i Matteusevangeliet 9:35” Jesus vandrade omkring i alla städerna och byarna, och han undervisade i synagogorna, förkunnade budskapet om riket och botade alla slags sjukdomar och krämpor.

2 kommentarer:

  1. JESUS, ja JESUS är den store läkaren, han kan göra allt då det gäller sjukdomar och besvär. Jag behöver ju bli helbrägdagjord i min kropp och jag tror att det kommer ett mirakel!Gud är god!Det borde ALLA människor få veta.
    /Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Maria!

      Bloggen har varit inaktiv länge...

      Så nu kör jag ut budskap efter budskap så att ingen missar vad Jesus Kristus just kan göra just för dem...

      SÅ VÅGAR MAN GÅ MISSTE OM JESUS KÄRLEK TILL MÄNNISKAN?

      /Christian.

      Radera


RSS ATOM