Frälsaren - Blogg om Jesus Kristus.

På frälsaren bloggas det om allt med Jesus Kristus att göra...


Jesus sa: Jag är vägen och sanningen och livet. Ingen kommer till Fadern utom genom mig. (Joh.14:6) förklarade han att han är den enda vägen till Gud. Jesus har dött för hela världens synd och bara genom att ta emot Jesus som vår personlige Frälsare kan vi uppleva försoning med Gud.

Mer om Jesus Kristus kan du läsa här.


lördag 4 juli 2009

Innebär omvändelse

Innebär omvändelse


Den ogudaktige må överge sin väg Jes 55:7
Omvänd er och tro på evangelium Mark 1:15
Om ni inte omvänder er Luk 13:3
Vänd om så att era synder utplånas Apg 3:19
En ånger som leder till frälsning 2 Kor 7:10

2 kommentarer:

  1. Martin rövare4 juli 2009 kl. 21:44

    Hej Christian
    Ville bara hälsa, jag är inne på din blogg ibland o kollar. Och jag gillar din blogg.
    Forstätt gärna med den, den är bra.
    Martin Wallström, din rövar kompis

    SvaraRadera
  2. Hallå Rövarkompis!
    Kul att du gillar bloggen, jag har lagt ner flertalet timmar på bloggen, men jag är ändå inte riktigt nöjd med den! Jag skall ändra ytterligare något innan jag är nöjd, men vissa saker kommer att kvarstå Ca:20% kommer att ändras innan jag är nöjd.

    Det har varit mycket arbete! Men jag har lärt mig otroligt mycket! Jag har gjort mest hemsidor som t.e.x StenhuggareBloggen under Övriga länkar, det går åt lite väl mycket tid ibland tycker jag eftersom om du inte kan något så måste man lära sig e.t.c.

    /StenHuggarn.
    God bless you Martin.

    SvaraRadera


RSS ATOM